• pn-pt 8:00-16:00
  • 12 288 05 60
  • 12 278 66 43
  • biuro@welta.pl

Polityka zwrotów

ZWROT – ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Spakuj produkty i uzupełnij formularz

Zwrotu można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki. 

 

2. WYŚLIJ PACZKĘ

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:

WELTA Spółka Jawna

W.Szela & A.Sitarz

32-020 Wieliczka, ul. Bogucka 22

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość e-mail z powiadomieniem.

3. POCZEKAJ NA ZWROT ŚRODKÓW

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer bankowy wskazany w formularzu.

REKLAMACJA

1. Wyślij e-mail

Wyślij e-mail na adres sprzedaz@welta.pl z informacją o reklamacji:

Napisz w nim:

  • numer zamówienia którego dotyczy reklamacja
  • którego produktu dotyczy reklamacja
  • dołącz zdjęcie oraz opis reklamowanego produktu

2. Poczekaj na odpowiedź

Po rozpatrzeniu reklamacji (do 14 dni roboczych) skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie – zwrot bądź wymianę.

Top
Wybierz walutę
Twój Koszyk